căutare personalizată

sâmbătă, 14 decembrie 2013

prin suedia prin norvegia prin danemarca ... dar

am stat 2 zile prin suedia la acel bar, am profitat de caldura, bateriile de la masina nu ma lasau sa dorm mai mult de 2 ore intotdeauna riscand sa raman de tot fara caldura, asa ca am tot stat si stat in acel bar... am intrat in vorba cu oamenii, incepand de la familisti pana la patronul barului... cu care acum sunt prieten pe facebook si trebuie sa-i trimit si lui si prietenilor lui niste tuica!

la magazinul ICA pentru prima data am gasit ceva bun (in afara de shaworma de la Mustafa.. de la cafenea), se numesc CARNATI AFUMATI... care au avut gust de carnati,,, si chiar afumati (trebuie sa intelegeti ca in timp ce scriu vorbesc si pe skype si pierderile gramaticale si ortografice sunt de inteles

am facut ceva frig dar a trecut, apoi am plecat spre suedia
mi-au schimbat intre timp bateriile la masina, mi-au dat manusi, stergatoare, sigurante.. dar lichid de parbriz n-au reusit sa-mi dea
am planuit sa imi iau concediu in ianuarie ca sa plec in UK ... cu Leo.. sa ne tinem de plan
ce este foarte important am uitat: m-am intalnit cu un roman Marius parca pe care l-am notat in age3nda, care a simtit nevoia sa ma ajute cu tot ce a putut el: mi-a dat o butelie cu arzator si ceva ulei, supe, diverse... si mi le-a dat din suflet.. (i-am dat ceva bani... si a fost un pret corect si superb)... sper sa ma pot revansa fata de el si mai mult de asta am avut si eu cu cine sa scot o vorba care uneori ... valoreaza foarte mult! mi-a dat diverse sfaturi, etc

apoi am plecat... cu feriboturi si asa mai departe si am ajuns prin JOKOPING unde am intalnit o suedeza si un norvegian! ambii oamenii de nota 10! norvegianul mi-a facut cadou de sarbatori internet pe un an de zile in Suedia iar tipa de la descarcari a vrut sa-mi dea bani (pe care nu i-am acceptat) cand a auzit ca sunt singur de sarbatori si banii pe care-i am nu sunt buni, si anume EURO!... gesturile lor m-au impresionat si n-am cum sa ma reansez fata de ei decat mlutumindu-le si aducandu-mi aminte cu placere!

Niciun comentariu: