căutare personalizată

luni, 5 mai 2014

a durat numai 6 ani aproape... ca sa aduc blogul la zero

a inceput cu datul afara de la bit solutions... si a dus la unde trebuia sa ajung.. poveste lunga
o sa fac un brief... dat afara mers in danemarca apoi acasa apoi in anglia apoi ..... dumnezeu stie
sunt bine sunt pe calea cea buna,, si acum trebuie sa-mi implinesc destinul...

trebuie sa dezvolt subiectul dar a trebuit sa-l incep ca sa nu it de el ca tare putin timp am.

detaliile sunt multe.. nu stiu daca vreti sa le auziti!
in mare... am intrat in paine si pot face ce vreau eu asa cum am fost nascut sa fac.... !
ce sa zic????? o sa zic dupa ce ... o sa am timp adica in urmatoarele 4 zile! ca seckerezada... daca oi fi scris bine!

as cita, as zice,, dar pentru asta e nevoie sa va pregatesc!
abia astept sa scriu... sper sa am internet pe unde umblu!

las textul asa cum este, dar doamne ce prost ma exprim! hahaha.....

Niciun comentariu: