căutare personalizată

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

imi era dor de blog

asa de rar............
ini fiecare zi vreau sa scriu si nu gasesc timp

sunt asa de multe de spus, asa frumoase si urate.... ohhhh nici nu stiu de uunde sa incep, deobicei se incepe cu o pauza

....... asa ca o sa revin.. dar in forta

am plecat ... in danemarca... toti prostii ajung acolo si nu ma mandresc cu meseria de sofer .. dar asta e
am invatat, am suferit, am invatat... si apoi am luat decizia sa ajung in ANglia... .... uite.... ca am ajuns si acolo ... si peste tot .... am lucruri uimitoare de spus... insa nu sunt motivat.....

am dormit pe strazi prin masini am sacrificat am muncit am invatat... am reusit... si am renuntat.... si acum renunt iar... e ca o telenovela!

n-am crezut ca pot ajunge atat de departe... ca pot avea atatea aventuri.. acum stiu ce mi-as dori sa fac... sa scriu.... si culmea ... imi dau seama ca n-as avea timp...... incerc mai tarziu

Niciun comentariu: